Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Variables to add to WRAPP/LAPP
1. The weight of the rider.

2. (for women) The cycle. It has a huge influence on balance and many other elements of riding.

3. For more advanced/detailed data, the suspension can be further divided into front fork, chassis, and rear.

4. Delete the top row - where it says Table 1 - to make it more compact.

5. Sun rise and sunset - influences vision, attention, temperature, etc. I've scared myself with my own shadow before.

6. Bike used - likely quite obvious, but good to add.

CASTELLANO:

1. El peso del piloto.

2. (para las mujeres) El ciclo. Tiene una enorme influencia sobre el equilibrio y muchos otros elementos del pilotaje
 3. Para obtener datos más avanzados / detallados, la suspensión se puede dividir en la horquilla delantera, el chasis y la parte trasera.

4. Suprima la fila superior - donde dice Tabla 1 - para hacerla más compacta.

5. Sol y puesta de sol - influye en la visión, la atención, la temperatura, etc. Me he asustado con mi propia sombra antes.

6. Moto usada - probablemente muy obvio, pero bueno para añadir.

Your excuses get you 0% closer to your goals.
- Lorenzo
Responder
In one of the training videos for TRIALS riders, a brilliant concept was brought up:

Technique and confidence are interdependent.
 One can have a brilliant technique, but be missing in confidence or vice versa, and the performance/outcome will suffer.
 I think it would be wise to rate one's technique right above (or below) the data entry for confidence.

CASTELLANO:

En uno de los videos de entrenamiento para los pilotos de pruebas, se planteó un concepto brillante:

La técnica y la confianza son interdependientes.

Uno puede tener una técnica brillante, pero la falta de confianza o viceversa, y el rendimiento / resultado sufrirá.
  Pienso que sería sabio clasificar una técnica (propia) justo encima (o debajo) de la entrada de datos para la confianza.

- Lorenzo
Responder
(CASTELLANO ABAJO)
(26-11-2016, 09:31 AM)Peter escribió: 1. The weight of the rider.

2. (for women) The cycle. It has a huge influence on balance and many other elements of riding.

3. For more advanced/detailed data, the suspension can be further divided into front fork, chassis, and rear.

4. Delete the top row - where it says Table 1 - to make it more compact.

5. Sun rise and sunset - influences vision, attention, temperature, etc. I've scared myself with my own shadow before.

6. Bike used - likely quite obvious, but good to add.

7. Equipment and bags used - tank bag, which can change the posture on the bike, etc.

8. *Heartbeat - peak and average

9. * Calories

10. ** Breathing

* I purchased a Suunto Sports Watch and I found it fascinating the information that it could provide me. Like in any discipline involving nerves/stress, accuracy and concentration, heartbeat is an important indicator.

** Key element for maintaining concentration, calm, focus, etc.
Writing it as a data input forces a cognitive recognition of its importance.

CASTELLANO:

7. Equipo y bolsas/mochilas utilizadas - bolsa de depósito, que puede cambiar tu postura en la moto, etc.

8. * Pulsaciones - máximo y promedio

9. * Calorías

10. ** Respiración

* Compré un reloj deportivo Suunto y me pareció fascinante la información que podía proporcionarme. Como en cualquier disciplina que involucra nervios / estrés, precisión y concentración, los latidos del corazón son un indicador importante.

** Elemento clave para mantener la concentración, calma, enfoque, etc.

Escribirla como una entrada de datos obliga a un reconocimiento cognitivo de su importancia.

- Lorenzo
Responder

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)